تحویل پستی رایگان سفارشات بالای 800 هزار تومان
پاسخگویی چت آنلاین و واتس اپ 10 تا 22
پشتیبانی آنلاین ۱۰ تا ۲۲
۰
ویمی
ابزار جست و جو در فروشگاه ویمی
کلاه زنانه و کلاه مردانه ترک

​انواع کلاه مردانه و زنانه

لباس های زنانه و مردانه فروشگاه ویمی

​تمام محصولات
فروشگاه

کیف زنانه برشکا کیف زنانه استرادیواریوس کیف زنانه کوتون

کیف زنانه

تیشرت و پولوشرت مردانه

تیشرت و پولوشرت مردانه و زنانه ترک
کفش روزمره برشکا کفش پیاده روی پول اند بیر

کفش روزمره
مردانه و زنانه

پیراهن های مردانه ترک و اروپایی

​پیراهن مردانه

فروش تونیک و پیراهن زنانه ترک و اروپایی

​​​​پیراهن و تونیک زنانه

بلوز و شومیز زنانه ترک ال سی وایکیکی دفکتو و ..

​​بلوز و شومیز
زنانه

​۱۰ درصد تخفیف بی قید و شرط روی تمام کالاهای زنانه

کد تخفیف: mother401

​​۱۵ تــــا
۲۵ دی

خداحافظی باشکوه دوناتلا ورساچه در هفته مد میلان: وداع با ملکه افسانه‌ای مد

خداحافظی باشکوه دوناتلا ورساچه در هفته مد میلان: وداع با ملکه افسانه‌ای مد
دنیای مد در شوک و حیرت فرو رفت! دوناتلا ورساچه، مدیر خلاق افسانه‌ای خانه مد ورساچه، در هفته مد میلان و در جریان ارائه کالکشن پاییز زمستان 2025، با دنیای طراحی و فشن خداحافظی کرد. این خداحافظی، پایانی بر یک دوران طلایی و آغازی بر فصلی جدید در تاریخ این برند ایتالیایی است. خداحافظی دوناتلا ورساچه، پایانی بر یک دوران طلایی در تاریخ ورساچه و دنیای مد است. اما میراث او، برای همیشه در خاطره‌ها باقی خواهد ماند و الهام‌بخش نسل‌های آینده طراحان و فعالان این صنعت خواهد بود. آینده ورساچه در دستان چه کسی رقم خواهد خورد؟ باید منتظر ماند و دید.
ادامه مطلب

استایل دارک آکادمیا: ترکیبی از رمزآلودگی و کلاسیک

استایل دارک آکادمیا: ترکیبی از رمزآلودگی و کلاسیک
استایل دارک آکادمیا یکی از زیرشاخه‌های محبوب در دنیای مد و فشن است که ترکیبی از عناصر تاریک، رمزآلود و کلاسیک را به نمایش می‌گذارد. این استایل نه تنها برای علاقه‌مندان به سبک‌های گوتیک و وینتیج جذاب است، بلکه برای کسانی که به دنبال یک ظاهر متفاوت و عمیق هستند نیز ایده‌آل محسوب می‌شود. در این مقاله، به بررسی ویژگی‌ها و نحوه‌ی ایجاد استایل دارک آکادمی می‌پردازیم. ویژگی های اصلی: رنگ های تیره و خنثی، ساختارمندی، تزیینات و جزییات ظریف
ادامه مطلب

معرفی سرشناس ترین برندهای طلا و جواهر فرانسوی

معرفی سرشناس ترین برندهای طلا و جواهر فرانسوی
طلا، جواهر، سنگ های زینتی چیزهایی هستند که اغلب مردم دنیا به آن ها علاقه دارند و سعی دارند در سبک زندگی از آن ها استفاده کنند. در این مقاله در ویلاگ ویمی سعی داریم مشهورترین برندهای طلا و جواهر کشور فرانسه را بررسی کنیم. چهار برند در فرانسه شهرت جهانی دارند، ون کلیف اند آرپلز، کارتیر، بوشرون و شومیه که هر کدام افسانه و جادویی در زیورآلات دنیا به شمار می روند. در خرید جواهر اغلب مردم به خصوص زنانه به جایگاه این غول های جواهر نگاهی دارند و حتی کپی مدل های کارتیر یا ون کلیف در کشور خودمان بسیار پرطرفدار است.
ادامه مطلب

برند ورساچه، پرادا را خرید

برند ورساچه، پرادا را خرید
توافق برند پرادا و ورساچه، به عنوان یک نقطه عطف در صنعت مد به شمار می‌رود و منجر به شکل‌گیری گروهی با درآمدی بیش از 6 میلیارد یورو خواهد شد. این ائتلاف قدرتمند به پرادا این امکان را می‌دهد که در رقابت با غول‌هایی چون ال وی ام اچ (LVMH) و کرینگ قرار بگیرد، به‌ویژه در زمانی که بازار جهانی مد با رکود مواجه است.
ادامه مطلب

بازگشت موراکامی به لویی ویتون

بازگشت موراکامی به لویی ویتون
موراکامی با ترکیب رنگ‌های شاد و جذاب خود با لوگوی معروف لویی ویتون، جهانیان را مجذوب کرد. حال بعد از دو دهه او به همکاری مجدد با لویی ویتون روی آورده است. در مارس 2025، فصل دوم از کالکشن بازسازی‌شده‌ی همکاری لویی ویتون و تاکاشی موراکامی منتشر خواهد شد که جشن 20 سالگی این همکاری را ادامه می‌دهد. این بخش به‌ طور خاص حول موتیف شکوفه‌های گیلاس موراکامی طراحی شده است که در بیش از 40 قطعه از محصولات لویی ویتون ظاهر خواهد شد. این کالکشن شامل کیف‌های روزمره، اسکارف‌های ابریشمی، کفش‌های اسپرت، صندل‌ و دیگر اکسسوری‌هایی‌ست که همه با طراحی‌های شاد و گل‌دار موراکامی تزیین شده‌اند.
ادامه مطلب

جنجال برند مراچی در پاریس

جنجال برند مراچی در پاریس
برند لباس حجاب «مراچی» یک پست تبلیغاتی در اینستاگرام منتشر کرد که لباسی از این برند، برج ایفل رو پوشانده است. پاریس روی خوشی به این تبلیغ نشان نداده است و پیام های مختلفی دریافت کرده اند
ادامه مطلب

رشد فروش کالاهای دست دوم لوکس خطر یا فرصتی نو برای فشن

رشد فروش کالاهای دست دوم لوکس خطر یا فرصتی نو برای فشن
تردیدی وجود ندارد که عرضه‌ی کالاهای لوکس دست دوم باعث دسترسی بیشتر و مقرون‌به‌صرفه‌تر شدن این صنعت می‌شود، اما یکی از دلایل اصلی برای خرید این‌گونه محصولات، تأثیر منفی زیست‌محیطی تولید بیش از حد در صنعت مد است. این اعتقاد که خرید کالاهای لوکس از طریق کانال‌های دست دوم، روشی پایدار محسوب می‌شود، در ذهن مصرف‌کنندگان جوان قوی‌تر است. برندهای لوکس، به‌منظور کنترل بیشتر بازار و نظارت بر چرخه‌ی مصرف محصولات خود، به خرید یا همکاری با پلت‌فرم‌های فروش مجدد روی آورده‌اند. هم‌چنین، این برندها با تبلیغات مربوط به مد پایدار، تأثیر مثبتی بر نگرش مخاطبان خود دارند.
ادامه مطلب
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش