​روند ثبت سفارش

پاسخ به پرسش‌های متداول

چگونه می توانم سفارش خود را ثبت کنم ؟
شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی ویـــمـــی می‌توانید ابتدا از طریق ثبت نام، عضو ویـــمـــی شوید یا این‌که به صورت یک کاربر مهمان خرید کنید. پس از انتخاب کالا یا کالاهای مورد نظر خود، آن‌ها به سبد خرید شما اضافه می‌شوند و سپس به ترتیب و به آسانی مراحل خرید اینترنتی را باید تکمیل بفرمایید.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
شما می‌توانید از طریق ارسال پیام به واتس اپ ویمی درخواست خود را به پشتیبانی ما اعلام کنید و پس از ثبت خرید هزینه آن را کارت به کارت نمایید.

چگونه می توانم قبل از ثبت سفارش از سایز انتخابی مطمئن شوم؟
در کنار توضیحات هر لباس سایز مورد نظر بر اساس استاندارد ترکیه که نزدیک به ما هستند درج شده است. اغلب محصولاتی که بر تن مانکن‌ها هستند سایز اس یا ام هستند که در توضیحات درج شده است. با این وجود اگر همچنان توضیح بیشتری می‌خواهید کد کالای مورد نظر را در واتس اپ ارسال و منتظر راهنمایی پشتیبانی باشید.

از درگاه پرداخت نمی‌توانم پرداخت کنم یا رمز دوم ندارم چگونه می‌توانم خرید کنم؟
در پایان خرید به جای درگاه پرداخت گزینه کارت به کارت را انتخاب کنید. از هر درگاهی که کارت به کارت کردید فیش آن را برای ما در واتس اپ ارسال کنید تا همکاران ما خرید شما را ثبت نمایند.

عضویت

چطور میتوانم سفارشم را تحویل بگیرم؟
در پایان خریدتان، لازم است شما نحوه دریافت کالا را مشخص کنید. توضیحات مفصلی در مورد ارسال کالا در دسترسی سریع پایین سایت وجود دارد که می‌توانید به آن مراجعه کنید.

چگونه می‌توانم سفارش خود را لغو کنم؟
چنانچه کالا هنوز از انبار ویمی به پست یا پیک تحویل نشده باشد شما می‌توانید از طریق راه های ارتباط یا پیام به واتس اپ سفارش خود را لغو کنید.

​​​​​​​اگر به هر طریق از خرید خود پس از دریافت ناراضی بودم چه کار باید انجام دهم؟
سیاست بازگشت کالا در منوی پایین صفحه را مطالعه بفرمایید. ​​​​​​​

آیا عضویت در ویمی الزامی است؟
خیر شما بدون عضویت به عنوان کاربر مهمان می‌توانید خرید کنید، اما عضویت محاسن خود را دارد، در بازگشت کالا، باخبر شدن از تخفیف‌ها و ... فعالیت‌های مرتبط با شما زودتر انجام خواهد شد.

چرا شماره کارت یا شماره شبای خود را باید در اختیار پشتیبانی ویمی قرار دهم؟
چنانچه از سفارش خود پیش از ارسال منصرف شدید ما از طریق شماره شبا وجه را به حساب شما مسترد خواهیم کرد.


کد تخفیف و کارت هدیه

چطور می‌توانم از کد تخفیف استفاده کنم؟
هنگامی که خواستید سبد خرید خود را نهایی کنید در پایین خریدهایتان، محلی برای درج کد تخفیف وجود دارد که کد را در آن‌جا پیش از منقضی شدن وارد کنید.

چطور از کارت هدیه استفاده کنم؟
شیوه استفاده از کارت هدیه مانند کد تخفیف است. شما کافی است کدی که روی کارت هدیه خود قرار دارد را در محل کد تخفیف وارد کنید تا مبلغ هدیه از مبلغ خریدتان کسر گردد.

آیا می‌توانم کارت هدیه را مرجوع و مبلغ آن را دریافت کنم؟
خیر، کارت هدیه به هیچ وجه قابل استرداد نیست.


اگر کالای خود را به هردلیلی مرجوع کنم چه اتفاقی برای مبلغ کارت هدیه می‌افتد؟
در این صورت به میزان مبلغی که در سفارش از کارت هدیه استفاده نموده‌اید، مجدد کارت هدیه شما شارژ می‌شود. می‌توانید از مبلغ باقی مانده کارت هدیه در خرید های بعد خود استفاده نمایید.​​​

چگونه شماره شبای حساب بانکی را به دست آوریم؟​​​​​​​
شماره شبا یک شماره ۱۶رقمی است که با پیشوند IR شروع می‌شود و روی کارت بانکی شما درج شده است. در صورت عدم وجود آن روی کارت به موبایل بانک یا اینترنت بانکتان رجوع کنید.

چگونه می‌توانم از آنلاین‌ شاپ‌های بین المللی چون ترندیول، زارا، ال سی وایکیکی و ... خرید کنم؟ شرایط خرید از ترکیه چگونه است؟
از منوی پایین روی خرید از ترکیه کلیک کنید تا توضیح کامل ثبت سفارش از ترکیه را مطالعه کنید.


کد شناسه کالا چیست؟
​​​​​​​
در ويــمـــی هر محصول با یک کد مشخص  شناخته می‌شود. این کد شناسه کالاست، برای جست‌وجو و یافتن سریع کالاها کاربرد دارد.

چرا به شماره سفارش نیاز داریم؟
ويــمـــی برای پیدا کردن سفارش شما این شماره را جست‌وجو خواهد کرد تا بهتر پاسخگوی شما باشد. در پایان خرید یا فاکتور شما این شماره موجود است.



​پیگیری ارسال کالا

سایر موارد

​پاسخ پرسش‌تان را پیدا نکردید به ما پیام دهید

ارسال پیام
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش