شش کلید طلایی از سبک پوشش فرانسوی

شش آیتم استایل فرانسوی

سبک فرانسوی در نوع انتخاب پوشش بدون شک با سادگی و راحتی نیز عجین شده است. برای داشتن پوششی به این سبک شما شاید آن شکوه و نوآوری دیگر سبک‌ها را نداشته باشید اما نشان می‌دهید که چقدر اعتماد به نفس بالایی دارید. 

 

برین تیلور از طراحان مُد نیویورکی از کسانی است که علاقه زیادی به فرانسه و نوع پوشش زنان پاریسی دارد. او همواره پوشش زنان به روز پاریسی را تحسین کرده است و در نیویورک ابتدا طرح‌هایش زیاد مورد استقبال قرار نمی‌گرفت. حال شش کلید طلایی برای داشتن پوشش فرانسوی پیشنهاد می‌دهد:

 

1- بلوزهای دکمه‌دار

پیراهن زنانه


همه بلوزها مشابه یکدیگرند اما تمرکز من روی راحتی، مناسب بودن ظاهری و نحوه بسته شدن آن بود. این نوع بلوزها ما را در نحوه پوشش به یاد نحوه پوشش کژوال و رسمی می‌اندازند.

 

2- بلیزر

بلیزر


اساس یک کمد لباس شیک و جذاب یک بلیزر مشکی است که شاید هر روز به کار بیاید. شاید بگویید در محیط‌های اداری انواع آن دیده می‌شود اما من نوعی را می‌خواستم که هم شیک و هم راحت باشد و به همین دلیل آن را بلندتر، شل‌ار و بدون یقه طراحی کردم.

 

3- یقه اسکی‌ها

یقه اسکی زنانه


اگر از نوع پوشش لایه لایه لذت می‌برید پس بدانید درست انتخاب کردید یقه اسکی در این زمینه فوق العاده است. یقه اسکی‌ها به تعادل بصری در بین لباس‌های اورسایز و حجیم و به خصوص شلوارهای گشاد بسیار کمک می‌کنند.

 

4- شلوار کلاسیک

شلوار زنانه


شلواری که از پارچه‌های ترکیبی پنبه پلی استر یا پشمی ویسکوز تهیه شده‌اند و هم رسمی هم و ضرروی به حساب می‌آیند. پارچه آن با بدن حرکت می‌کند و بسیار راحت هستند.

 

5- تاپ ساتن

تاپ ساتن


آن را بیشتر از یک تاپ ساده ببینید. پارچه ساتن فوق العاده نرم برخلاف سایر پارچه‌ها فاقد چروک است. به تنهایی یا مکمل یک کت بلیزر شیک است.

 

6- لگ

لگ


لگ‌ها امروزه جای خود را نه تنها در سبک پوشش فرانسوی بلکه در هر فردی که به دنبال راحتی است باز کرده پس از چنین مکملی لذت ببرید.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش