قوانین منسوخ شده در دنیای مد

اسمارت کژوال

 

دنیای مد همواره در حال پوست اندازی است و امروزه دیگر نبایدی جلوی خود نمی بیند و هر آن چه پیش از این به عنوان یک نباید در استایل قید می شد دیگر کنار نهاده شده است. بد نیست در ویلاگ فروشگاه ویمی برخی از آن ها را مرور کنیم

 

- در کنار رنگ‌های تیره سعی شود رنگ‌های روشن ست شود 

این روزها کسی دیگر به این قانون توجه نمی‌کند و ما می‌توانیم هر رنگی را در کنار رنگ دیگر استفاده کنیم؛ فقط کافیست که به هارمونی و نوع پوشش توجه کنیم.

 

- نپوشیدن آیتم‌های اسپرت خارج از محیط باشگاه

مدل‌های مشهوری در سراسر جهان این قاعده را یک دهه‌ای است شکسته‌اند و حتی برندهای لوکس آیتم‌های اسپرت بیرون داده اند یا با برندهای اسپرت مشترکا کالکشن معرفی کرده اند.

 

- هرگز کت و شلوار را با کتانی نپوشید!

این مورد هم یکی از قوانین منسوخ شده در دنیای مد است و در استایل اسمارت کژوال خیلی هم مرسوم است؛ فقط کافی است به جنس و طرح پارچه و مدل کفش دقت کنید.

 

- قضیه‌ی هماهنگی کیف و کفش در استایل خانم‌ها و کمربند و کفش در استایل آقایان هم منتفی است!

شما به راحتی می‌توانید از جنس و رنگ مختلف برای این آیتم‌ها استفاده کنید و استایل جذابی داشته باشید.

 

- استفاده نکردن از طرح‌های مختلف در یک استایل بوده است. 

امروزه شما می‌توانید از پترن‌های مختلف در یک ست استفاده کنید. مثلا شما می‌توانید از راه‌راه و چهارخانه در کنار یک‌دیگر استفاده کنید یا اینکه اَنیمال پرینت‌های مختلف را باهم ترکیب کنید.

 

- با کفش‌های جلو باز یا صندل‌ها جوراب نپوشید؛ 

این قانون نه تنها منسوخ شده، بلکه ترند هم شده است و فعالان حوزه‌ی مد خیلی از این ست استقبال کرده‌اند! شما می‌توانید از رنگ‌های متضاد با کفشتان برای این استایل استفاده کنید.

 

- در آخر جنسیت و اطلاق یک رنگ یا یک برش از لباس به یک جنس خاص کاملا در حال از بین رفتن در دنیای مد است. لباس ها دیگر بی جنس گرا می شوند.

 

رنگ‌ها، پارچه‌ها و لباس‌ها جنسیت ندارند و این ما هستیم که به لباس‌ها هویت می‌دهیم. در ویلاگ فروشگاه آنلاین ویمی سعی بر این داریم اطلاعات جذابی به شما عزیزان در حوزه پوشاک، استایل بدهیم. شما می توانید از فروشگاه لباس و اکسسوریز ویمی با کیفیت ترین لباس ها را با قیمت بسیار ارزان تهیه کنید.

 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش