اولین فشن مدل هوش مصنوعی در اسپانیا

آیتانا اولین فشن مدل هوش مصنوعی

اولین فشن مدل هوش مصنوعی از کشور اسپانیا کار خودش رو آغاز کرد. آیتانا یک مدل ۲۵ ساله اهل بارسلون اسپانیا است که توسط روبن کروز طراحی شده و به گفته این طراح به صورت ماهیانه ۱۰ هزار یورو درآمد دارد. دلیل خلق این مدل از زبان طراحش اینه که؛ ما این کارو انجام دادیم تا بتونیم برای استخدام یک مدل کار راحت‌تری داشته باشیم و از مدلهایی که دارای منیت شدید و پول پرستی هستند دوری کنیم.

 

جالبه بدانید که بسیاری از افراد مشهور، از جمله چند بازیگر مطرح آمریکای لاتین به این مدل پیام دادند و درخواست ازدواج فرستادند. خالق این مدل به نقل از وبلاگ فروشگاه اینترنتی ویمی گفته است؛ چون آژانس‌های مدلینگ و برندها نمیخواهند درگیر اخراج کردن یا جذب مدل‌های پردردسر باشند به احتمال زیاد از این مدل‌ها استفاده میکنند و خب بدونه شک این مدل هیچ دردسری برای اونها نداره و کارشون رو انجام میدهد.

آیتانا اولین فشن مدل هوش مصنوعی

چگونه این مدل هوش مصنوعی خلق شد
تیم آژانس هر هفته جلسه ای برای خلق زندگی آیتانا برگزار می کند. آنها تصمیم می گیرند که او در طول هفته چه کاری انجام دهد، از کدام مکان ها بازدید کند و کدام عکس ها برای دنبال کنندگانی که می خواهند درباره او بدانند آپلود شود. اما هیچ عکسبرداری، هیچ تغییر کمد لباس وجود ندارد، فقط ترکیبی از هوش مصنوعی و کارشناسان طراحی که از فتوشاپ استفاده می کنند.

به گزارش وبلاگ فروشگاه اینترنتی ویمی، روبن کروز توضیح داد که: “فکر زیادی در مورد آیتانا انجام شده و ما او را بر اساس علاقه جامعه خلق کردیم. ما به سلیقه‌ها، سرگرمی‌ها و موقعیت‌هایی که در سال‌های اخیر مرسوم بوده اند فکر کردیم و بر اساس همین معیارها تصمیم به خلق او گرفتیم.”

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش