ترند کفش در هفته‌ مد پاریس، پاییز و زمستان 2024

هفته مد پاریس 2024 به پایان رسید. در اکسسوری‌ها و ترندهای کفش ‌این هفته‌ی مد چه خبر بود؟ با بررسی ترند کفش در برندهای مختلف در ویلاگ فروشگاه ویمی، متوجه یک وجه اشتراک میان اکثر آن‌ها شدیم. ترکیب سبک‌های مختلف در یک کفش همان چیزی بود که اکثرا با ساختارشکنی ویژه‌ی خود رعایت کرده بودند؛ اما کدام مجموعه کفش‌های جذاب‌تری را ارائه کرده بود؟ این گزارش تحلیلی از مجله‌ی کمد سارک را دنبال کنید. 

کفش Comme des Garçons & Phileo مدل 2024

 

همکاری Comme des Garçons & Phileo
از مد برای بیان چه چیزی استفاده می‌شود؟ همکاری Comme des Garçons & Phileo  پاسخ به این سوال است. در کالکشن پاییز و زمستان 2024 Comme des Garcons  برخلاف فصل قبل، شاهد پالت رنگی تیره‌تر و سبک روکوکو هستیم. ری کاواکوبو درباره‌ی این مجموعه گفت: «این مجموعه در مورد وضعیت فعلی ذهن من است. من از همه چیز در این دنیا عصبانی هستم.» بیرون‌زدگی و له‌شدگی زیره‌ی کفش، بر این احساس خشم و ناامیدی تأکید کرده است.

 

Casablanca

کفش های جذاب کازابلانکا

در هفته‌ی مد پاریس در حال کاوش در گذشته و آینده با جزئیات مدرن بود. صندل‌های یونانی باستان (Ancient Greek Sandals) در شش مدل مردانه و دو استایل زنانه ارائه شده بودند. با نگاه جزئی‌تر به کفش‌ها، متوجه می‌شویم که جزئیات برش و متریال آن در سبک‌های مختلف طراحی شده بود؛ پس کازابلانکا به هفته‌ی مد پاریس بازگشته بود تا علاوه بر یونان باستان، دوره‌‌های تأثیر‌گذار دیگری را نیز به تصویر بکشد.

 

 

همکاری Rokh& Phileo

ترند کفش Rokh& Phileo مدل 2024


کالکشن پاییز زمستان 2024 رخ از جریان‌های هنری رنسانس و رمانتیسم الهام گرفته است. در این مجموعه، مفهوم عیوب و فرم‌های زیبا با دوخت‌های آوانگارد ترکیب شده بودند. از همکاری این برندها، می‌توان به دو کفش Derbi combat و Puffy Ballerine اشاره کرد. تضاد ساختاری کفش‌های بالرین با رویه‌ی پف‌دار و کمربند، از آن ظرافت همیشگی خبری ندادند؛ هم‌چنین، بریدگی‌ و جزئیات فلزی در ساختار کلاسیک کفش‌های دربی با Combat boots، حالت نظامی را القا می‌کرد.

 

 

Zomer- Germanier- Loewe

کفش های ترند جذاب zomer مدل 2024


رنگ‌های پرجنب‌و‌جوش و عناصر دو یا سه بعدی منبع الهام خوبی برای برند Zomer  بوده‌اند؛ اما درک ما از لباس‌ و کفش‌ها در طول زمان تغییر می‌کند. از بوت‌های گلدار Loewe تا بوت‌های پولکی Germanier؛ تمامی این کفش‌ها نشان می‌دهند طراحان راهی برای تکمیل ظاهر بالاتنه به وسیله‌ی عناصری در قسمت پایین‌تر یک استایل،  پیدا کردند. کفش به عنوان مرکز خلاقیت، در بخش اصلی این فشن‌شو بود و شور و نشاط، از طریق رنگ‌ها و تکنیک‌های پیچیده، تعریف شده بودند.

 


Sacai

مد زرهی و کفش برند Sacai

مد، زرهی برای زنده ماندن در زندگی روزمره است. چیتوز آبه، طراح ساکای، کالکشن خود را با الهام از بیانیه‌ای از بیل کانینگهام، عکاس و مورخ مد، طراحی کرد. آیتم مورد توجه، چکمه‌های بالای ران مدل شلوار بودند. سال‌های قبل شاهد این بوت‌ها با ظاهر تنگ‌تر بودیم؛ اما در کالکشن امسال، بوت‌ها کمی آزادتر بوده و حالت شلوار (Pant Boots) را به خود گرفته بودند. شبیه به همان زرهی که قرار است از دنیای بیرون محافظتمان کند.

 

 

Giambattista Valli

کفش های ترند Giambattista Valli مدل 2024


این بار قرار است بوهو به سیلوئت‌های کلاسیک احترام بگذارد. ردپای گلدوزی‌ها و پالت رنگی بوهویی را در ترکیب با خط و برش‌های کلاسیک Giambattista Valli زیاد می‌بینیم. بند صندل‌های بوهمی با سگک‌های نگین‌دار کفش‌های کلاسیک ترکیب شده است؛ البته نه به طور واضح می‌توان به صندل‌های fisherman اشاره کرد و نه کفش‌های ballerina.  این کفش‌ها، در حالتی بین  کلاسیک و بوهو با طیف رنگی خنثی طراحی شده بودند.

 

 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش