احتمال همکاری طراح لباس ایرانی با مارک زاکربرگ و کمپانی متا

مایک امیری و مارک زوکربرگ

 

مایک امیری طراح 46 ساله ایرانی آمریکایی و مارک زاکربرگ خالق فیس بوک و مالک اینستاگرام و شرکت متا عکسی در کنار هم منتشر کردند. بعد از انتشار این تصویر مارک در نشست خبری خودش اعلام کرده که ما قصد داریم در آینده عینک و لباسهایی طراحی کنیم که به مایک امیری برای انجام این کار نیاز داریم.


میری برند مد خود، AMIRI را به کمک پدرام میارصنمی راه‌اندازی کرد.  برند لس‌آنجلس در بیش از 160 خرده‌فروش سطح بالا در سراسر جهان، از جمله برگدورف گودمن در نیویورک، نیمان مارکوس در بورلی هیلز، گالری لافایت در پاریس، Selfridges & Harrods در لندن، Harvey Nichols در دبی، و Lane Crawford در هنگ کنگ و چین. از سال 2023، AMIRI دارای فروشگاه های شاخص مستقل در لس آنجلس در رودئو درایو (قلب بورلی هیلز)، نیویورک، لاس وگاس، میامی، شیکاگو، هیوستون، آتلانتا، شانگهای، توکیو، نانجینگ و دبی است

موسیقی همچنان منبع الهام مایک امیری و پایه اصلی فرهنگ این برند است، همانطور که تاثیر آرام سبک زندگی کالیفرنیایی نیز وجود دارد. AMIRI توسط جاستین بیبر ، یاسین بی (که قبلاً با نام Mos Def شناخته می شد)، جرد لتو ،  مالوما ، شکیرا ، لاکیت استنفیلد پوشیده شده است .

 

در سال 2018، امیری در هفته مد پاریس برای اولین بار حضور داشت .[۵] [۶] این برند هر سال مجموعه‌های دوسالانه‌ای را در پاریس ارائه می‌کند و به گفته Vogue Runway، سهام امیری را در بازار لوکس جهانی افزایش می‌دهد: «کیف‌های بزرگ با اندازه‌های سخاوتمندانه با درب‌هایی مانند جک‌های صوتی مجلل به نظر می‌رسند - احتمالاً هدفشان تبدیل شدن به یک دوست‌دار است. جایگزین ساحل غربی برای هرمس باشید .  در فوریه 2022، امیری با همکاری هنرمند مشهور معاصر آمریکایی، وس لانگ، نمایشی یکباره در لس آنجلس ارائه کرد.

 

مایک امیری صاحب برند امیری

 

محصولاتى که از برند امیرى در فروشگاه هاى مطرح دنیا مثل maxfield به فروش مى رسد مناسب استایل خیابانى است که در عین حال بسیار لوکس هستند طورى که قیمت جین هاى او به ٢٠٠٠ دلار هم مى رسد و براى تولید هر لباس روزها و ساعت ها زمان صرف مى شود ؛ تمام اجناس و پارچه ها با بهترین کیفیت از ژاپن، ایتالیا و فرانسه تأمین مى شوند و تولید نهایى در لس آنجلس صورت مى گیرد.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش